Πάρτε το ψυγειάκι σας λοιπόν!!!

healthy-office-snacks

Ποτέ δεν ήμουν η τύπισσα που θα έπαιρνε μαζί της σνακ για τις δύσκολες ώρες τις ημέρας. Ξέρεις, εκείνες τις ώρες που νιώθεις πως το στομάχι σου πραγματικά έχει κολλήσει στην πλάτη σου από την πείνα. Έτσι λοιπόν, κατέφευγα να τρώω “σαβούρες” οι οποίες όχι μόνο μου πρόσθεταν κιλά (τα οποία δεν τα είχα και καθόλου ανάγκη) αλλά δεν μου έδιναν καθόλου ενέργεια την οποία είχα ανάγκη!!

Συνεπώς, αγόρασα ένα μινι-ψυγειάκι, τις παγοκυψέλες του και το κουβαλώ καθημερινά μαζί μου. Τρώω πέντε φορές την ημέρα, σωστά και υγιεινά και κατάφερα να χάσω όχι μόνο κιλά αλλά και λίπος (που είναι το πιο δύσκολο!). Εννοείται βέβαια πως η διάθεση και η αυτοπεποίθηση μου ανέβηκαν στα ύψη.

Θα σας δώσω μερικές ιδέες για γρήγορα σνακς που θα σας βγάλουν απ’τον πειρασμό να τσιμπολογήσετε οτιδήποτε αχρείαστο που μόνο “κακό” μπορεί να σας κάνει.

  • Θα ξεκινήσω με το γιαουρτάκι. Το ξέρω πως το έχετε ακούσει άπειρες φορές. Αλλά το γιαούρτι είναι ένα σνακ που μπορείς να το συνδυάσεις με πολλά πράγματα, όπως με φρούτα, ξηρούς καρπούς, μέλι και κανέλλα (απίστευτος αντιοξειδωτικός συνδυασμός) και ό,τι άλλο τραβάει η ψυχή σου.
  • Και θα συνεχίσω με τα φρούτα (αποξηραμένα ή μη). Χωρίς γιαούρτι αυτή τη φορά. Πάρε μαζί σου φρούτα εποχής. Σου κόβουν την όρεξη και σου δίνουν ενέργεια! Εννοείται πως χρειάζεται μέτρο. Μη νομίζεις πως τα φρούτα δεν έχουν θερμίδες. Για παράδειγμα…όταν αναφέρουμε 1 φρούτο εννοούμε μια μέτρια μπανάνα. Δεν τρώμε 5 μπανάνες την ημέρα.
  • Οι φίλες μου με κοροϊδεύουν για το επόμενο αλλά δεν με νοιάζει καθόλου (δεν είναι και το μόνο άλλωστε). Βάλτε στην διατροφή σας το πλιγούρι βρώμης. Χρησιμοποίησέ το είτε σε σαλάτα, είτε με γιαούρτι είτε με σταφίδες για να δώσεις μια πιο γλυκιά γεύση. Είναι πεντανόστιμο και δεν με νοιάζει τί λένε!!!
  • Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω τις μπάρες δημητριακών. Υπάρχουν πάρα πολλά είδη να διαλέξεις. Επέλεξε αυτές που είναι πιο κοντά στις δικές σου γεύσεις και το σίγουρο είναι πως θα ευγνωμονείς την ώρα και τη στιγμή που βρήκες τυχαία μια μπάρα στην τσάντα σου.
  • Τέλος μην σνομπάρετε τα λαχανικά. Είτε ωμά, είτε ψητά, είτε βρασμένα. Βάλτε σε ένα μπολ καροτάκια, αγγουράκια, μπρόκολο ή ό,τι άλλο θέλετε και απολαύστε τα όποτε νιώσετε πείνα. Υ.Γ. Προσοχή στις ντομάτες. Δεν είναι τόσο αθώες όσο φαίνονται. Έχουν υψηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Πάρτε το ψυγειάκι σας λοιπόν!!!

Ε.