1η Νοεμβρίου σήμερα. Νέος μήνας, νέα ξεκινήματα.

fitness-goals-achieve_feature

1η Νοεμβρίου σήμερα. Νέος μήνας, νέα ξεκινήματα.

Είναι η ιδανική λοιπόν περίοδος, κάτι λιγότερο από 2 μήνες για τα Χριστούγεννα, για να προσέξουμε λίγο την διατροφή μας και για να γυμναστούμε ένα τσακ παραπάνω ώστε να έχουμε το περιθώριο να αφεθούμε ρε αδερφέ λίγο στις γιορτές. Γιατί όπως λέει ο σοφός λαός..”των φρονίμων τα παιδιά πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν”.

Έψαξα λοιπόν και βρήκα, ορισμένα είδη γυμναστικής που θα σε βοηθήσουν λίγο παραπάνω να χάσεις αυτά τα περιττά κιλά που σε ταλαιπωρούν.

  1. Run Forest Run! Και αναφέρομαι στο τρέξιμο φυσικά. Εύκολο και ανέξοδο, αν δεν είναι στον διάδρομο κάποιου γυμναστηρίου. Φόρα τα αθλητικά σου, γέμισε το κινητό ή mp3 σου με τραγούδια και ξεχύσου στους δρόμους. 1
  2. Σχοινάκι. Μήν γελάς. Θα θυμηθείς τα παιδικά σου χρόνια και θα γυμναστείς πάρα πολύ μιας και μπορείς να κάψεις μέχρι και 900 θερμίδες την ώρα. Εντάξει, δεν λέω να κάνεις μια ώρα σχοινάκι, αλλά μπορείς να το συνδυάσεις με οποιαδήποτε άλλη άσκηση επιλέξεις.
  3. Εαν είσαι μέλος ενός γυμναστηρίου, “βουρ” στο ελλειπτικό. Είναι από τις καλύτερες και πιο αποτελεσματικές ασκήσεις μιας και γυμνάζεις όλο το σώμα, και τα επίπεδά του μπορούν να σε ζορίσουν ακόμα περισσότερο.
  4. Kick Boxing αν θές να βγάλεις πρός τα έξω την πιο wild πλευρά του εαυτού σου. Γυμνάζεσαι, ιδρώνεις και εκτονώνεσαι! 4
  5. Yoga & Pilates. Μήν τα υποτιμάτε. Σίγουρα δεν έχουν την ένταση του kick boxing αλλά είναι εκπληκτικές ασκήσεις για το σώμα και το νου. 5

Αυτά είχα να σας πω. Πάω και εγώ να αποφασίσω τί θα ξεκινήσω επιτέλους μιας και το πρόγραμμά μου έχει μπεί πλέον σε ένα ρυθμό.

Αντίο και καλό μήνα!

Ε.